"EL CAMAROTE DE LOS HERMANOS MARX"

SPRAY (ARC 2009)
Roger Huguet
Tue 1 Dec 2009 11:49
Bon dia desde els 18 graus 34 min N i 039 graus 49 min W, es a dir desde el mig de l' Atlantic. I mai mes ben dit lo del mig perque ahir varem superar la meitat de la distancia a recorrer: "nomes" ens queden 1300 milles per tocar terra.
Ahir varem fer 190 milles en 24 hores! Quin vent i quines onades! Per tots, ahir va ser el dia mes espectacular amb moltes hores veient el 9 i el 10 al comptador. Ara estem contentissims pero haurieu de veure l' acivitat nocturna de la tripulacio deguda a l' impossibilitat de dormir. L'Spray es mou en totes les direccions, sobretot quan baixa de l' onada (varem conseguir una velocitat punta de 13.2 nusos!).A popa no s'hi pot estar.El Roger amb uns ulls com a plats a les 2 del mati ha acabat dormint a coberta, aixo si, lligat amb l' arnes. El Jordi que va gosar  deixar-se la finestra oberta, en aquests moments ho esta assecant tot,per culpa de la tipica onada traidora. El Jan  sembla el Holandes Errante amb el seu llencol i el seu coixi amunt i avall del vaixell buscant un reco on es pugui descansar: impossible. Es el preu que hem de pagar per guanyar la regata (je,je,je).
Pero ens ho prenem amb bon humor. Seguim fruint de les delicadeses culinaries del Jordi (ahir per sopar, arros negre"Aneto".Res a envejar als de la nostra costa).
El Roger ens fa cada tarda un dels seus cafes amb sucre moreno: esta molt bo i a mes a mes aixi s' enrecorda de la seva estimada Marta).
Per cert un peto per totes les senyores.Us anyorem molt...buenu bastant.
Avui tenim una mica menys de vent pero continuem navegant atangonats amb les 2 genoves, a estones rissats, a mes de 7 nusos, amb l' objectiu cada cop mes a prop.
A veure si aquesta nit es mes tranquila...